środa, 26 września 2018

Moto Mods - Power pack


Witam


Wraz z Motorolą z3 Play otrzymałem trzy moduły. Dziś 1 z 3

Power pack - w świecie powerbanków, klocków mniejszych lub większych dostajemy rozwiązanie w postaci modułu. Jak już wiemy z3 Play je wpiera, jak spisał się podczas testów ?

Dane techniczne : waga 72 gramy, wielkość baterii 2220 mAh, wymiary 152.9 x 72.32 x 4.99 mm

Starałem się używać ten moduł przez połowę okresu testowego. Do wyboru mamy dwie opcje :
utrzymywanie zawsze poziomu baterii na poziomie 100 procent lub 80. Wybrałem pierwszą.
Wyniki są różne, jednak pomimo pojemności bardzo mnie zadowoliły. 
Za każdym razem, gdy bateria telefonu miała poziom ok 15% ładowałem cały zestaw. Moduł był w stanie utrzymać maksymalny poziom naładowania baterii w następujących wymiarach czasowych :
10 godzin i  24 minuty, 22 godziny i ok 40 minut, 15 godzin i 24 minuty, 1 dzień i ok 90 minut, 1 dzień, 2 godziny i 12 minut.

Jak widać przy moim użytkowaniu taki zestaw był długodystansowy ( należy doliczyć czas pracy na samej baterii ).

Dodatkowo wracając do modułu. Motorola w połączeniu z nim staje się delikatnym klockiem. Jednak nadal dobrze leży w dłoni, a waga nie jest najgorsza. Warto zaznaczyć, że to połączenie chroni tył telefonu, a szczególnie aparat. Również na module mamy możliwość sprawdzenia poziomu naładowania. Urządzenie posiada cztery diody. Naciskamy przycisk i zapala się ilość odpowiadająca poziomowi naładowania...
W niektórych sklepach możemy dostać go w zestawie wraz z telefonem, jeśli zdecydujemy się na zakup to musimy wydać 300zł. Jak dla mnie warto





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz